domenica 3 ottobre 2021

De ce am votat la alegerile administrative de la Roma

 Am votat pentru alegerile administrative de la Roma pentru că mă interesează: soarta gunoaielor, curățenia străzilor, combaterea sistemului de pile și relații alimentat si neschimbat de ani buni, revigorarea turismului,


transparența în comunicare, dialogul și nu ura, viața culturală in periferie.

In sectorul meu vreau sa am un parc cu teren de sport, îngrijit si conectat la restul cartierului. Vreau sa am un tramvai modern care să ajungă de la Termini până la Universitatea Tor Vergata. Vreau ca minunățiile arheologice de lângă noi, “uitate” de autorități, sa fie valorizate ca să putem atrage turiștii pe care ii merităm. Vreau mai multă siguranță in zonele cu viață de noapte. Vreau un primar de sector în care să mă recunosc. 


In cartierul meu, Municipio V, nu erau români pe liste, deși suntem foarte mulți aici. Pe listele suplimentare din Sectia 618 unde suntem înscriși noi, cetățenii comunitari, erau doar câteva nume. Păcat. 


La Campidoglio am avut de unde alege și am ales. A fost greu, pentru ca cele doua persoane, doi români, pe care îi apreciez cel mai mult, au făcut multe în ultimii ani pentru comunitatea unde trăiesc. 


Sper ca mai devreme sau mai târziu să se vorbească și românește in Campidoglio. Altfel, 82.000 de români cu rezidenta ar fi reprezentați și cred ca am arăta si ca suntem cetățeni, pe deplin, ai Urbei.


Nessun commento:

Posta un commento